Who's laughing now?

Träääning ikväll, måste hitta på något till tisdag då vi ska uppträda på Fryshuset i Stockholm! Är ganska arg på mig själv för att jag har fått ont i mitt lår igen.... Fml. Inte bra, inte bra, inte alls bra! Vet att jag borde vila nu egentligen men det kan jag inte. Tävling på söndag och uppträdande på tisdag och därefter massa annat som uppvisning på Stadsteatern och SLAGET. Funkar inte att vila nu. Helvete lår! 

Hade engelska nationella idag, alla delar klara nu. Asskönt! På ett sätt är nationella jobbigt men man slipper annat plugg i de ämnena så det är skönt! Det enda positiva med det. Annars har det varit en vanlig dag i skolan med lektioner och dans. 

Glada efter lyckliga dansevent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0