JUNI

Det var ju ett tag sen jag skrev.. Hehe. Men jag har haft så himla mycket att göra! Dansat, dansat, dansat, dansat och dansat lite till. Men jag älskar det, det är det sista jag kommer vilja sluta med i mitt liv!
Till och börja med kan jag ju meddela att vi vann dansen i slaget, så som vi hade kämpat! Det var en sådan glädje av många olika anledningar! Och vilka underbara tjejer jag har lärt känna tack vare danslaget! De sista dagarna kom vi varandra väldigt nära och det var så sorligt när allt var över.
För AttentionCrew går det bra också! Vi uppträdde igår med TheEagles på nationaldagen på St:eriks torg. Numret vi har gjort helt totalt utan spegel. Stolt och nöjd!
Snart är det sommarlov och det ska bli så fruktansvärt skönt, har varit trött på skolan länge nu. Ledig från skolan nu men ska åka och jobba hos barnen snart. Fick äntligen sova ut på riktigt på flera veckor, det var det skönaste på länge. Även fast grannen klippte gräset klockan 7 på morgonen..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0